Čo dokážeme

Naše riešenia

Naštartujte digitalizáciu s nami

Automatizácia, digitalizácia, cloud

Zákazníkovi ponúkame výrazné zjednodušenie spôsobu, akým pracuje s informáciami ekonomickej povahy. Pripravíme mu riešenie na mieru, vďaka ktorému bude pristupovať k údajom z rôznych systémov rovnako, ako keby boli uložené v jednom homogénnom ERP systéme.

Analýza firemných dát pre správne rozhodnutia | rovnanik.sk

Čo už sme riešili?

Prečítajte si o situáciách z firemnej praxe, ktoré sme riešili.

Digitalizácia firemných dát | rovnanik.sk

Ako postupujeme?

Ako u klienta začíname a čím je naše riešenie jedinečné?

Optimalizácia a analýza firemných dát | rovnanik.sk

Čo systém obsahuje?

Nastavenie nových, automatizovaných procesov je kľúčové.

Analýza firemných dát pre správne rozhodnutia | rovnanik.sk

Máte podobné starosti vo vašom biznise?

Aké problémy zákazníkov sme riešili?

Dáta sú uložené všade

Obchodníci potrebujú každý deň aktualizovanú informáciu (k dispozícii na notebooku alebo mobile, aj v teréne mimo firemnej siete) o stave fakturácie a predaji sortimentu. Kategorizáciu zákazníkov do segmentov a informácie k výrobkom však nemajú uloženú vo fakturačnom module svojho ERP, ale v lokálnom XLS súbore.

Vedenie potrebuje aktuálne prehľady

Majiteľ firmy chce mať raz týždenne k dispozícii odhad hospodárskeho výsledku aktuálneho roka, v ktorom bude zohľadnený aktuálny kapacitný plán využitia pracovníkov i plán miezd a prevádzkových nákladov. Obdobie od začiatku roka do reportovaného obdobia musí byť spočítané zo zaúčtovaných dokladov z ERP a mesiace začínajúce reportovaným mesiacom až do konca roka budú spočítané z plánovaných údajov, pričom plánované výnosy sú spočítané z CRM údajov.

Obchodné tímy nemajú aktuálne dáta

Vedúci tímov potrebujú týždenne aktualizovaný report s hospodárskymi výsledkami (tvorba krycieho príspevku je kľúčový ukazovateľ) svojich tímov. Údaje o rozdelení výnosov medzi tímy však nie sú k dispozícii priamo v ERP, sú udržované v XLS súbore v Microsoft 365 cloude. Pracovníci sú do tímov prideľovaní dynamicky, úplne bežne sa stáva, že pracovník počas jedného týždňa pracuje na úlohách viacerých tímov. Informácia o alokácii pracovníkov do tímov je uložená v XLS, rovnako v cloude.

Manažment nemá údaje o rozpočte

Vrcholový manažment vyžaduje online prístup k informácii o objeme zakontrahovaných výnosov (v členení po zákazníkoch, po obchodníkoch), ktorý sa prepočíta v okamihu zmeny rozpočtu zákazky. Projektoví manažéri spolu s ekonomickým oddelením korigujú rozpočet vždy, keď dôjde ku zmene v zadaní zákazky zo strany zákazníka alebo pri úprave interného odhadu prácnosti, v princípe sa tieto zmeny dejú neustále. Údaje o rozpočte stoviek zákaziek sú ukladané do CMS systému.

Majiteľ nemá prehľad o cashflow

Majiteľ potrebuje k dispozícii nástroj, cez ktorý si v každom okamihu vie vygenerovať prognózu vývoja stavu peňažnej hotovosti so zohľadnením aktuálneho stavu na účte, aktuálneho stavu pohľadávok a záväzkov (v ERP), odhadu výdavkov podľa prevádzkového rozpočtu (v internom IS) a odhadu skontrahovaných (v internom IS) i uvažovaných príjmov (v CRM) s vážením podľa odhadovaného percenta úspechu.

Digitalizácia firemných dát | rovnanik.sk

Ako postupujeme u klienta?

Od konzultácie po realizáciu

Technologický a procesný audit je základ

Súčasťou riešení je úvodný technologický a procesný audit, ktorý prispôsobíme možnostiam zákazníka. Neexistujú dvaja rovnakí zákazníci s rovnakou infraštruktúrou a totožnými potrebami.

Výstupom auditu je návrh roadmapy zmien, ktoré je potrebné realizovať pre naplnenie cieľov, ktoré u zákazníka chceme dosiahnuť. Rozdelíme si úlohy, kroky technického a koncepčného charakteru si zväčša preberáme my, domácimi úlohami zákazník poveruje najčastejšie svojich pracovníkov alebo dodávateľov.

Čím je naše riešenie jedinečné?

Súčasťou balíka našich služieb sú aj konzultačné služby a asistencia pri nasadzovaní zmien do praxe. Málokedy u zákazníka identifikujeme potrebu investovať do nákupu ďalšieho informačného systému, pretože zmenu vieme dosiahnuť vylepšením prepojenia existujúcich systémov a reorganizáciou postupov. O to väčší dôraz kladieme na prípravu premysleného návrhu a komunikáciu počas implementácie - vrátane zaškolenia personálu zákazníka.

Čo systém obsahuje?

„Všetky údaje máme. E-shop máme prepojený so skladom, všetky systémy integrované. Účtovníctvo tip-top.“ Napriek tomu si majiteľ musí sám na kolene spočítať krycí príspevok a hrubú maržu za jednotlivé segmenty. Raz za mesiac, niekedy okolo termínu pre DPH, až si externý účtovník nájde chvíľu, aby mu vygeneroval a do mailu poslal PDF a XLS súbory, si majiteľ naplní vlastnú XLS kalkulačku a kolegom ukáže výsledok.

Kľúčovou pointou je vytvorenie nových prepojení medzi vašimi existujúcimi informačnými systémami do jedného dátového úložiska. Z neho získate informáciu v čase, ktorý je pre vás dôležitý, spôsobom, ako to vám vyhovuje – do mailu, do dashboardu, do súboru – dostupnú všade, z mobilu i počítača, doma, v práci i na cestách.

Bez toho, aby sa zvýšila náročnosť administratívy. V niektorých prípadoch vieme potrebu angažovania pracovníkov do procesov (konkrétne do činností prípravy podkladov) odstrániť úplne, to vtedy keď sa dajú procesy kompletne automatizovať a preniesť do virtuálneho prostredia – napríklad príprava a aktualizácia dashboardu pre obchodný tím, príprava prognózy hospodárenia s použitím údajov v CRM.

Optimalizácia a analýza firemných dát | rovnanik.sk

Naštartujte digitalizáciu s nami

Komplexné riešenie na mieru

Využitím existujúcich systémov vieme minimalizovať implementačné úsilie i náklady na prevádzku vašich systémov. Poradíme vám v identifikácii oblastí, ktoré má význam preniesť do cloudu i tých, ktoré je lepšie držať u seba.

Budeme vašim sprievodcom svetom digitalizácie a pomôžeme vám rozumne sa pohybovať v hybridnom svete, v ktorom údaje prebývajú v cloude, lokálne na sieťových diskoch, prípadne v cloude vašich dodávateľov.

Naša znalosť prostredia, možností digitalizácie, ciest integrácie nás oslobodzuje od obmedzení dodávateľov tradičných riešení. Nám nerobí problém vyťažiť údaje zo súborov, webových rozhraní, systémov tretích strán, dokonca ani zo systémov, ktoré cielene neposkytujú žiadne rozhrania pre integrovanie – poznáme výhody RPA a vieme ich doručiť.

Návrat hore